Interreg-project 'Bike no Borders' Nederland / Deutschland

Foto: ©Provincie Groningen

Mobycon en DNL-contact ondersteunen provincie Groningen (leadpartner) en de Bentheimer Eisenbahn in het project ‘Bike no Borders’. Dit project wordt financieel ondersteund door de EDR (Eems Dollard Regio) vanuit het Duits/Nederlands Interreg-programma. Het project start met een enquête ten behoeve van een studie, die Mobycon met ondersteuning van DNL-contact verzorgt.
Lees meer over het project in deze brief: Bike_no_Borders_brief_200415_NED_final_v2 waarmee wij regionale overheden, gemeenten, ov-bedrijven en andere bedrijven benaderen om mee te doen. Heeft u belangstelling voor dit project? Neem dan contact op met Mobycon of DNL-contact via:

Bernhard Ensink (Mobycon) b.ensink@mobycon.com of tel.: +31 (0)612 542 931 (Duits; Nederlands)

Frederik Wanink (DNL-contact) wanink@dnl-contact.de of tel.: +49 (0)177 3210757 (Duits; Nederlands)

Gerelateerd

Na ruim 8 jaar neemt Rik (voorlopig) afscheid van Mobycon

Rik van der Graaf is door de ChristenUnie Utrecht voorgedragen als nieuwe wethouder en start op 2 oktober in het college van de gemeente Utrecht.

Voetgangerscongres 2025 – Kiezen voor lopen!

Op woensdag 1 oktober 2025 vindt de nieuwe editie van het Nationaal Voetgangerscongres plaats. De locatie is de Prodentfabriek in Amersfoort, met de gemeente Amersfoort als gastheer en een workshop van onze collega Babet Hendriks.

De verkeerskundige van de toekomst: Eva Mulder pleit voor een mensgerichte aanpak

In de rubriek van Verkeerskunde ‘De verkeerskundige van de toekomst’ werpen ze een blik vooruit: hoe ontwikkelt het vakgebied zich en wat is nodig voor een gezonde toekomst? Deze keer was het de beurt aan Eva Mulder.

Partner Nationaal Masterplan Lopen

Mobycon is sinds februari 2025 partner van het Nationaal Masterplan Lopen. We haken actief aan bij diverse acties en willen zo onze bijdrage leveren aan de versnelling rondom lopen.

Van stromen naar plekken - in Deventer


In het project ‘Stadsentrees Deventer’ werkten we aan twee grote, historische invalsroutes in Deventer. Het perspectief: pas het
STOMPprincipe toe op deze grote assen en zorg er op die manier voor dat voetganger en fietser juist op deze prominente routes meer ruimte krijgen.