fiets / GOW30 / ITS

Present bij NVC2023 in Amsterdam op 1 & 2 november!

Het NVC2023 start tijdens het precongres met een excursie bij Vervoerregio Amsterdam (VRA). Deze dag sluiten ze af met een borrel en diner in de voormalige Bijlmerbajes…

De 2e dag is het congres in De Meervaart, zijn de deuren geopend vanaf 9:15 uur en vangt het programma om 10:00 uur plenair aan. Na de keynote, het panelgesprek en de uitreiking duurzame mobiliteitshubprijs kunnen er keuzes gemaakt worden in drie sessierondes.

Wij zijn sowieso present op beide dagen, maar zeker te vinden bij onze stand én in sessieronde 3 met 2 presentaties:

  1. Slimme technologieën voor de fiets: lessen van het BITS-project
    met Veronique Rietman samen met Bjorn Blink van gemeente Zwolle
  2. Afweging 30 km/uur in de wegcategorisering van Haarlem
    met Alex Roedoe samen met Jacinta Peerlkamp van gemeente Haarlem

Tijdens deze dagen kom je vast ook Wim van Tilburg, David Wansink en onze 2 stagiairs Nyko Ham en Vincent Kouters tegen en is onze zusterorganisatie Mobypeople met een flinke delegatie van de partij.

Gerelateerd

fiets / GOW30 / ITS

Welkom bij Mobycon Job Punt

Blij zijn we met de komst van Job Punt. Vanaf maart heeft hij ons team aangevuld met zijn rijke ervaring. Hieronder stelt hij zich aan je voor en vertelt waarom de keuze viel op Mobycon.

fiets / GOW30 / ITS

Deelmobiliteit, ouderen en participatie

Annelot van Mourik had haar afstudeerstage bij Mobycon met als onderwerp ‘Deelmobiliteit, ouderen en participatie: het belang van effectieve participatiemethoden voor toegankelijke deelmobiliteit voor ouderen’. 

fiets / GOW30 / ITS

De #fietsketting Cycling out of Poverty (CooP Africa)

De fietsketting van Cycling out of Poverty (CooP Africa) kwam deze keer bij Angela van der Kloof terecht. Als het over fietsen en dan vooral het mogelijk maken van fietsen gaat is Angela dé aangewezen persoon.

fiets / GOW30 / ITS

Woonwijken zonder auto's is de toekomst

Ook Vastgoed Actueel is geïnteresseerd in de autoluwe visie van Alex Roedoe. Terecht, want in de toekomst zullen we met name in woonwijken anders om moeten gaan met de ruimte én mobiliteit.